Székhelyszolgáltatás igénylés

Manapság már nem érdemes cégünk székhelyének az otthonunkat kijelölni, hacsak nem tartózkodik állandó jelleggel otthon egyik családtagunk, akit megbízunk és felhatalmazunk a székhellyel járó ügyek, kötelezettségek intézésével. Ez igen ritka eset és ha ez így is lenne, nem biztos, hogy otthon szeretnénk fogadni az adóhatósági szerveket, vagy biztosítani szeretnénk az állandó jellegű elérhetőséget. Sokan szeretik, ha otthonuk csupán privát szféra maradna. Ezért marad a székhelyszolgáltatás igénylés. Több cég is foglalkozik ezzel, igen erős szakmai és jogi háttérrel rendelkeznek és náluk biztosan jó kezekben lesznek az ügyeink. A velük való megbízási szerződés után nekünk kell bejelenteni ezt a NAV-nál. A legtöbb székhelyszolgáltató cég alapcsomagja tartalmazza a cégtábla elkészítését és kihelyezését, könyvelést, nyomtatást, a cég képviseletét hivatalos szervek előtt, ellenőrzések során a kért iratok rendelkezésre bocsátását, a tulajdoni lap és székhely hozzájárulási nyilatkozat kiállítását, bélyegzőkészítést, a küldemények állandó átvételét és azok megőrzését, hivatalos levelek továbbítását, nyilvántartás vezetését. Ezeket minden esetben a felek előre tisztázzák. Sok esetben üzleti tárgyalásokhoz, megbeszélésekhez az irodabiztosítást is a székhelyszolgáltató végzi, attól függően, miben állapodtak meg a felek. Ma már online is lehetőség van ilyen jellegű szerződést kötni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.