De mi az a székhelyszolgáltatás?

De mi az a székhelyszolgáltatás? A székhelyszolgáltatás egy intézmény, avagy egy szolgáltatás, mely a cégek személyi titkárnőjeként funkcionál. A szolgáltató az ügyfeleivel kötött szerződés értelmében gondoskodik a cégek hivatalos postaügyeiről. A hivatalos leveleket fogadja, kezeli, tárolja. Ha erre megbízást kap, akkor a leveleket, csomagküldeményeket továbbítja, megválaszolja, faxon, vagy szkennelve továbbítja.  

Van egy szabályzat, hogy az ilyen szolgáltatásoknak miképp kell működni, és hogy hogyan kell tárolniuk, kezelniük a leveleket. Ez az a hely, ahova a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kiérkezik egy váratlan ellenőrzés alkalmával. Nekik biztosítaniuk kell, hogy elvégezhessék a vizsgálódást, és probléma esetén a székhelyszolgáltatóval kapcsolatban álló gazdasági-, jogi szakember képviseli a céget. Emellett tájékoztatja az ügyfél céget a levelek tartalmáról, ezt a szerződés értelmében minden nap megteszi, ha erre igény van, szkennelve is elküld nekik a postát.  A székhelyszolgáltatás átvállalja a cég postai ügyeit érintő terheket, garantálja a cégtulajdonos kényelmét, pénzt és időt takarít meg neki.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.