A gazdasági társaságok számára kötelező, hogy bejelentett székhellyel, azaz irodával rendelkezzenek. Nehézséget jelenthet azonban egy cégtulajdonos számára, ha saját otthonában, vagy egy külön erre a célra bérelt irodában kell berendeznie a hivatalos ügyeinek székhelyét. A számos jogszabály és kritérium mellett, melyek magukba foglalják a levelek irodai időben történő átvételét, tárolását, küldését stb, biztosítaniuk kell, hogy a NAV váratlan látogatásai alkalmával is elérhetőek legyenek. Ez pénz és/vagy időigényes. Ezt a nehézséget oldja fel egy jogszabályoknak megfelelő székhelyszolgáltatás igénybevétele, mely a felsorolt teendőket teljesen átveszi és szakszerűen intézi a cég levelezését, helyben átveszik és tárolják a leveleket, valamint fénymásolva továbbítják azokat az ügyfél számára. A székhelyszolgáltatások költségesek ugyan, de még így is pénzt és időt spórolhatnak meg az ügyfeleik számára. Érdemes azonban gondosan megválogatni, hogy mely székhelyszolgáltatás lesz az ügyintézőnk, ugyanis a nem megfelelő adattárolás a cég megszüntetésével járhat.